Formular garantie retur - Seria9

Coșul meu

Coșul meu

TRIMITE ÎN GARANȚIE

POLITICA DE GARANȚIE

  1. Durata Garanției
    • Produse Noi Sigilate: Beneficiază de o garanție de 2 ani de la data livrării.
    • Produse Utilizate: Beneficiază de o garanție de 1 an de la data livrării.
  1. Condiții de Garanție
    • Garanția acoperă defectele de fabricație și neconformitățile produsului.
    • Nu se aplică în cazul în care produsul prezintă urme de deteriorare fizică, lovituri, zgârieturi sau alte semne de uzură cauzate de utilizarea necorespunzătoare.
  1. Procedura de reclamație
    • Pentru a beneficia de garanție, vă rugăm să contactați departamentul nostru de suport la adresa de e-mail seria9@gmail.com în termen de maxim 14 zile de la constatarea defectului.
    • Vom răspunde solicitării dumneavoastră în termen de 3 zile lucrătoare și vă vom informa despre pașii următori.
  1. Costuri
    • Costurile de transport pentru a trimite un produs in garantie tur-retur le suporta SERIA 9.
  1. Excluderi
    • Garanția nu acoperă:
      • Defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului.
      • Produse modificate sau reparate de persoane neautorizate.
      • Uzura normală a produsului în urma utilizării.
  1. Termenul de execuție:

 

Perioadă maximă: 15 zile calendaristice de la notificarea vânzătorului despre lipsa de conformitate, despre defect.

Perioadă rezonabilă: Stabilită de comun acord între consumator și vânzător, în funcție de natura produsului și scopul pentru care a fost solicitat.

  1. Conform legislației în vigoare, atunci când un produs prezintă lipsă de conformitate, consumatorul are dreptul de a solicita repararea sau înlocuirea acestuia fără costuri suplimentare.
 

Pași de urmat dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit:

 

Reducerea prețului: Solicitarea unei reduceri corespunzătoare a prețului.

Rezoluțiunea contractului: Cererea de reziliere a contractului și restituirea contravalorii produsului.

×

chat rapid pentru WhatsApp

×